Blomstermööökarn!



Idag är de den 9 April, Idag så fyller en viss person 15 år! Min älskade Lovisa, du vet att ja älskar dig hur mycket som helst. Du vet att jag alltid kommer finnas för dig, nu och i frammtiden. Vi har våra knasiga sätt att komma på de godaste sakerna som finns, att lägga i kakor i kladdkaks smeten slår nog allt. Du är min bästa vän, och ja älskar dig något så enormt. Du finns alltid där för mig, och ja kan knappt komma på någon förklaring om varför, Men ja är tacksam över det. Du får mig att le, att skratta så att jag knappt kan andas, Du är knas till 100%  Du ser alltid så fort något är fel, du lyssnar alltid på mina problem, Du tröstar mig när ja behöver bli det, och när ja är som mest nere, får du mig att skratta ändå, även om ja gråter. Du får mig att må bra igen. Jag försöker desamma till dig!



Jag hoppas du kommer se lika vacker ut som du gör nu,
och slippa behöva se ut så här när du fyller 115 år.



Men även när vi är dessa små gammla kärringarna,
som krymt 20 cm, Så ska vi fortsätta göra de vi gör idag,





Älskar dig Lovisa Lang

Hoppas din dag blir bättre!
När du fyller 16 år, kan ja baka en tårta till dig istället för att bageriet ska vara stängt, Nästa år kan jag göra världens godaste frukost till dig, och bära in den till dig när du sover, och väcka dig med att ja sjunger ''ja må hon leva'' . Jag kan vara din skyddsängel, och skydda dig från elakt folk.
Men kom ihåg at detta va inte din sista födelsedag ändå, utan att du kommer ha flera år till på dig :)
Så ja hoppas att du inte blev allt för ledsen! 

Grattis på födelsedagen, äntligen 15 år, och livet har bara börjat.



Kommentarer
Postat av: lovisa

åh maja..

du anar inte hur glad jag blev av att läsa detta.

du är en sån person man kan göra allt galet med, upptäcka nya saker, resa jorden runt, skratta med, gråta med, prata med.

du är en sån fantastisk person & jag ser upp till dig för att du är så "sann".

och med ord funkar inte att förklara, förklara varför du är en sån underbar person, som bryr dig om en, som man bara känner sig lugn av men ändå har otroligt roligt med. & jag är glada att jag fann dig, att jag fann en person som är värd all kärlek du någonsin kan få. att vi kom så nära som vi är på så kort tid. & jag vet att jag alltid kan lita på dig.

du behöver inte komma på någon anledning varför jag finns där, jag kommer a l l t i d att finnas där, även ifall du bara vill säga "ska ta & lägga en kabel nu" då kommer jag lyssna & svara "ska jag göra det med dig?"

du är & kommer alltid att vara min vän, min bästa vän.

& glöm aldrig bort att du är du & ska inte behöva vara någon annan för du är världens bästa maja.

jag älskar dig något otroligt mycket.

& tack. tack för att du är min vän. min bästa vän.

2011-04-10 @ 22:05:10
URL: http://youandmeoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback