de typ hjälper grovt med att plugga o:

som ni alla säkert vet har ja inte så där suuper bra betyg i matte, faktiskt inte ens godkänt.. Men! ja tog mig ca 4 timmar och satte mig ner med min far, och höll på att somna. Även det, så lyckades förmodligen lite information komma in i mitt lilla huvud, som gjorde att ja fick 19-20 på mitt omprov :) ja har aldrig fått så bra på ett prov, och de bästa ja någonsin fått på ett prov är tydligen i matte! lite smått konstigt eftersom att ja är bättre i andra ämnen, men hoppas att detta får mig att skärpa mig i skolan, och kanske slippa sommarskolan med? och får iaf starkt G i Mattematik och högre i många andra ämnen än så, äntligen gör ja kanske något vettit i mitt liv för första gången på 15 år. och fan va de käns bra.



Ja tycker ja förkänar ett grattis..

Kommentarer
Postat av: victorrrriiia

GRRRAAAAATTTTTTTTTTTTTIISSS MAAAJJJAA!

2011-04-04 @ 21:23:18
URL: http://victoriaskarin.blogg.se/
Postat av: elin

DU ÄÄÄÄÄÄGERRRRRRRR GRATTTTIIIIIIIIIS! :DDDDDDD

2011-04-05 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback