Usch..

FAAAAAAAAAN VA TRÅKIGT MAN KAN HA!!!!! jag har sett klart på alla episoder av full house.. och nu.. nu har ja inget o gö :( ja har sett alla friends, sex and the city, pang i bygget, frasier, seinfeld, solsidan, how i met your mother, simpsons, Family guy och såklart fullt hus då, och fan va ja slösat bort tid på detta.. men va ska man annars göra när man inte har något liv? :L och nu kommer ja inte på något annat ja vill se.. började se lite på scrubs.. sen lite på cougar town.. men ingen va rätt för mig.. suck! va trött man blir, och så är snart min gilmore girl´s box slut.. men vill spara lite av de bästa! hihi

Jag är lite speciell av mig, och ni älskar det, right ?

Kommentarer
Postat av: 3lin

maja då :) <3

2011-04-11 @ 21:47:58
URL: http://3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback