tjockis för en dag (L)

MMMMH!!!!!!!! precis druckit upp min tropiska juice, och tog en rostad macka med philidelphiaost med lite jordnöts smör på... lite fet macka där jo ja.... men ja kände att ja skulle få gotta mig lite för ja är sån som ja är.... (a) Idag va ja super duktig o hade prov i tyska! omprov fick ja veta sen lite senare.. men sånt är väl livet. eftr provet träffade jag alex och filip, så vi gick ner till godisboden, alex den snälle pojken erbjöd sig att bära mig eftersom att ja inte hade några skor på mig! men ja är för tung för o bäras ända dit jöö!!! sen fick ja smaka på filips cider ! HIHI! mums på den.. Sen när ja kom t skolan träffa ja tobbe den busen, så gick vi två och daniel ner till förrådet så hittade vi maaassa peppakakor!!! MUMS!!!! efter att vi gjort ''inbrott'' där 3 gngr tog ja med hela burken, så nu har ja en fet skål med peppakakor i mitt skåp :l alltid toppen om man blir hungrig!! :D 

Imorgon blir det stan med azad och daniel tillsammans med elin! så ska vi fika o snacka lite skit, sen hem o plugga med svenskan...... BAJS JA HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback