TVÅ SEKUNDER INNAN DU GER UPP.




Kom hem och de va awesome på Lisseberg, träffa maaaassa folk, och slutade med att vi va typ 15 st sen i slutet. Gick en liten promenad med Victoria innan vi gick hem.

Veronica Maggio - Snälla bli min.

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort,
Snälla, ge mig två sekunder innan du ger upp,
Kan vi inte vara nära bara en minut,
Är det nu, nu som det tar slut?
Får jag ens ha kvar dig som min vän?
Letar efter nåt att säga som kan ändra allt.
Något mer än det jag redan sagt.
Snälla bli min igen.

Älskar texten. känner igen mig i den så mycket.








Kommentarer
Postat av: victttoriaq

verocnic maggio var härligt, grr sexy girl!

2011-05-20 @ 23:56:16
Postat av: elin

åh veronica var underbar & det var du med!

love u (L)

2011-05-22 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback