20 Mars 2011

Vicky gick just hem efter en feet kväll o sånt ;p Vi hade tänk dra till filip igår, men kom på att han inte va hemma den jäveln :l men men, Har huvudvärk och ont i min höft, redan gammal? ramlade ju igår.. men fick inte ont förrän idag :l hah :D idag måste ja plugga som in i helvete eftersom att mina super snälla kompisar sa till min lärare att ja skulle göra min redovisning imorgon istället för på fredag och han vill inte låta mig göra den då istl... hah.. elakt D: och sen är ja skit sugen på att baka bullar :l igentligen bara för smeten, men man måste ju ha något gott för sista solsidan ikväll!?!?!?!?!?! :( helt sjukt att de är slut snart............. KYYSSS HEJ HÅ

Kommentarer
Postat av: elin

det är stört att det bara ska sluta :(:(

2011-03-20 @ 20:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback